Lo que me mueve

lunes, 6 de diciembre de 2010

Soy Heterosexual


Si amigos, es cierto lo soy y me enorgullezco de ello. Estoy seguro de que esto os parecerá chocante... ¿O no? ¿No os lo parece? ¿No os hace mirarme, analizarme y comprenderme de una forma distinta? ¿A algunos no os empiezo a parecer repulsivo? ¿No os decepciono de alguna manera?

No... oh, pensé que causaría tal efecto... pero y si el titulo hubiera sido SOY GAY ¿Cual hubiese sido la reacción? No entiendo que diferencia puede haber entre ambas afirmaciones pero tristemente una de ellas es noticia de alcance y la otra lo "normal".

Para que esta sociedad avance en vez de retroceder eliminemos esa barrera entre lo normal y lo "anormal" y dejemos de juzgar a las personas por sus gustos o por su ascendencia o por su lengua, cultura, etc. y empecemos a juzgar por las cosas que de verdad importan como el respeto o ausencia de él. Y mientras, por el camino, adelante compañeros seguid luchando por vuestros derechos.

4 comentarios:

  1. Xé Alfons! No sabia que tenies un blog, mola! És cert el que comentes en aquest post, és trist coses com aquestes encara no estiguen acceptades per part de la societat. Ara mateix clave un enllaç en el meu blog. Salut!

    ResponderEliminar
  2. per desgracia aixina anem pero bueno poc a poc van logrant-se avanços... pero son pocs i amb poca freqüencia.

    ResponderEliminar
  3. Totalment d'acord. No entenc perquè els gays han d'eixir de l'armari i nosaltres no, jo també deuría de xillar als 4 vents que soc hetero per a que tot el món ho sapiga? Pense que no, cadascú és com és i no hem de donar més importancia que la que té. Si entre tots comencem a fer-ho normal, ho serà.

    També pense que els primers que han de fer que siga normal son ells, el dia de l'orgull gay deuría ser de l'orgull de l'estima i la llibertat sexual i emocional tan per a heteros com per a gays, no?

    ResponderEliminar
  4. El dia de l' orgull te una connotació clara de manifestació de lluita per el dret a tindre eixa llibertat. Jo crec que ara per ara eixe dia es necesari per a crear conciència, però ojala poc a poc vaja fent-se menys necesari i desapareixca eixa festa com a festa "gay" i pase a ser un dia "normal"

    ResponderEliminar