Lo que me mueve

lunes, 19 de abril de 2010

SETO QUE EH LO QUE EH?


Bon dia gent ja fa temps que no bloggege rien de rien, però vist el auge que està tenint estò del bloggeo ara ma agafat a mi també el gusanet de fer-me un blog personal (i intrasferible).

Aquest blog (com la majoria de coses que jo faig) no seguix cap patró de funcionament ni te cap finalitat concreta. Sols escric coses el que m' apetix i punt.

I per a mostrar lo poc serio que soc en totes aquestes coses un vidio de myself fent el gamba.

2 comentarios:

  1. Jajaja que Alfons maxo...
    Bueno... jo el meu blog sincerament no sé per a què el conserve, ja que mai sé amb què actualitzar... i que quan ho faig, ningú s'interessa a entrar en el blog. xDD
    I bé... jo estic d'acord en que sempre hi han moments per a fer el "gamba" pero hi han altres en les que s'ha de ser responsable i serio..! xD

    ResponderEliminar